Gepost op 16/10/2018

De intelligente multifunctionele toestellen van DigitOffice kunnen meer dan je denkt. Worden facturen in jouw organisatie nog handmatig verwerkt? Dit is niet alleen tijdrovend, het is ook erg foutgevoelig. Je stelt jezelf vast en zeker wel eens de vraag: ‘Kan dat echt niet makkelijker?’ Ons antwoord: ‘Met DigitOffice wel’.

Eenvoudig, gebruiksvriendelijk, praktisch en betaalbaar.

Intelligente software maakt van een robuuste multifunctional jouw assistent op de financiële administratie.

Alle boekingsdocumenten, zoals facturen (papier, pdf én UBL) en bonnetjes, komen in één systeem samen. De software herkent automatisch relevante gegevens van facturen en doet een boekingsvoorstel voor het direct verwerken van facturen in je financiële administratie.

Het is mogelijk om een factuur door één of meer medewerkers digitaal te laten controleren. Medewerkers kunnen facturen direct vergelijken met andere facturen van dezelfde leverancier, deze goedkeuren, vragen stellen, opmerkingen plaatsen en/of bijlagen toevoegen aan de gescande factuur.

Vanzelfsprekend zijn al je facturen beschikbaar in een digitaal archief. Door het toepassen van één of meerdere filters vind je direct de factuur waar je naar op zoek bent.

Deel dit bericht

Overige nieuwsberichten

15/01/2019 - Ricoh multifunctionele printer- en tonerproducten
Meer »
15/01/2019 - Alles over multifunctionele printers
Meer »
15/01/2019 - Wat is een multifunctionele printer?
Meer »
15/01/2019 - beste multifunctionele laserprinter
Meer »
15/01/2019 - Multifunctionele laserprinters vergelijken
Meer »
14/01/2019 - Multifunctionele a3 laserprinter
Meer »
14/01/2019 - Stop met het weggooien van uw lege toners!
Meer »
13/01/2019 - Multifunctionele laserprinter kleur
Meer »
13/01/2019 - sitemap
Meer »
08/01/2019 - Beste multifunction a3 printer
Meer »
Ontdek al onze promoties en nieuwe producten

Product vergelijking (0)