Visie

Wij willen je graag helpen om de juiste printer te kiezen, als je door het bos de bomen niet meer ziet. Het aanbod op de markt is immers gigantisch.

Ga je voor een inkjet- of een laserprinter? Is alleen printen voldoende of wil je toch ook kunnen kopiëren en scannen? Of misschien ook nog faxen? Zwart-wit of kleur? En hoe ga je de printer koppelen met je pc of laptop? Heb je een netwerkverbinding nodig, of is een USB-kabel voldoende? Of wil je hem draadloos aansturen?

Heb je een voorkeur voor een bepaald merk? Heb je positieve commentaren gehoord over merk X en negatieve over merk Y, maar is dat allemaal wel waar?

Wat met de kostprijs van de inkt- of tonercartridges? Ga je je niet blauw betalen? Is het verstandig om de goedkoopste printer, die aan je eisen voldoet, aan te kopen? Of beter het dure model? Is die echt beter of zuiniger of sneller of net niet?

DigitOffice is écht merkonafhankelijk. Wij gaan bij alle merken op zoek naar de printer die het best bij je past, rekening houdend met de technische vereisten. We letten heel erg op de gemiddelde prijs per afdruk, omdat we weten dat je door de jaren heen vaak meer betaalt aan inkt en toner dan aan de printer zelf. De ene tonercartridge kost misschien maar €50 en de andere €100, maar het is belangrijk om te weten hoeveel afdrukken je gemiddeld met die toner kunt printen. Dat principe geldt voor alle onderdelen in een printer of multifunctional.

Wij zullen je de printer adviseren die perfect beantwoordt aan je eisen én je het minst kost aan verbruik. De printer met de laagste 'Total Cost of Ownership'. Dat is beter voor je portemonnee én voor het milieu.

 

Formule

Van de meeste toestellen vind je de verkoopprijs op onze website. Bij sommige apparaten vermelden we geen prijs, omdat deze afhangt van de samenstelling van je toestel. Meestal betekent dit dat je kunt kiezen uit meerdere document feeders, papierlades en onderzetkasten e.d. Uiteraard berekenen we graag de verkoopprijs in functie van het toestel dat je nodig hebt.

Indien je dit wenst, kun je ook een toestel huren i.p.v. het aan te kopen. Je betaalt dan een vast maandelijks of trimestrieel bedrag. En als je noden veranderen dan stoppen we eenvoudig het lopende huurcontract en starten een nieuw voor een ander toestel. Zo simpel kan het zijn. 

En als je helemaal wilt ontzorgen dan kun je een omnium onderhoudscontract afsluiten aan een vaste prijs per maand. ALL-IN. Zelfs de toners zijn dan inbegrepen. Net zoals onderhoud, herstelling, wisselstukken, verplaatsingskosten en werkuren. Als er een probleem opduikt dat we niet kunnen oplossen dan vervangen we het toestel. 

We doen geen loze beloftes. We doen wel al het mogelijke om je te helpen wanneer dat nodig is. 'Quality is a science, service is an art'.

 

 

Onze werkwijze

  •  Altijd de scherpste prijzen
  • Flexibele looptijden
  • Merkonafhankelijk advies
  • Directe besparing tot wel 50%
  •  Overname lopende leasecontracten
Bekijk onze services

Online support

U kan onze technische dienst steeds bereiken.

Online support

Ontdek onze machines

Ontdek al onze promoties en nieuwe producten

Product vergelijking (0)